Назва ініціативи: Центр навчання та розвитку швейної справи "Від першого стібка до першого виробу"
Центр навчання та розвитку швейної справи "Від першого стібка до першого виробу" відкрився у рамках SCLR-програми у місті Сокиряни по вул. Гастелло,7.
– Основною метою проєкту є надання психосоціальної підтримки, навчання навичками крою та шиття дітей ВПО та приймаючої громади, а також вимушеним переселенцям старшого віку без спеціальності, – розповіла авторка ініціативи Наталія Кулій. – Це сприятиме успішній інтеграції та адаптації в приймаючій громаді. Облаштування сучасного Центру швейної справи допоможе старшокласникам здобути корисні навики, розвивати творче бачення та уяву, а для когось виробництво одягу чи й модних колекцій може стати майбутньою професією чи бізнесом.

Відвідувачі Центру власноруч виготовили іграшки, шопери, серветки, кухонні фартухи. Для вимушених переселенців дорослого віку навчання шиттю допоможе відкрити власну справу, адже ательє в Сокирянській громаді немає, тож місцевим доводиться за такими послугами їхати до інших населених пунктів.
Для облаштування Центру Сокирянська міська рада надала дві кімнати колишнього центру економічного розвитку. А за кошти гранту ініціативна група облаштувала приміщення двома електричними швейними машинками, вишивальною машинкою, прасувальним столом, парогенератором та праскою, закупила дзеркало, манекени, закрійний стіл тощо.
Нині у Сокирянах проживає понад 120 сімей ВПО, багато з них відвідують курси разом з місцевими мешканцями, що дозволяє їм краще адаптуватися в новій громаді.
Після завершення реалізації проєктної заявки модернізований Центр навчання та розвитку швейної справи "Від першого стібка до першого виробу" і надалі буде діяти як місце комунікації, інтеграції і самозайнятості, набуття фахових навичок дітьми старшокласниками з числа ВПО, людьми ВПО та жителями приймаючої громади. Швейний простір став майданчиком для проведення майстер-класів по пошиттю різних виробів, місцем для проведення курсів з швейної справи, неформальним центром міжособистісної комунікації між старшокласниками і дорослими жителями громади.





