Оголошення

Закупівля ноутбука, проектора, інтерактивної дошки

Конкурсне оголошення про проведення відкритого конкурсу із закупівлі товарів  (ноутбука, проектора, інтерактивної дошки - повний опис тут https://drive.google.com/drive/folders/1xpHbhOZPbemxpf4bHlRXebdi5ZV8q1jH)   ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку» в межах грантового проєкту «Інновації для безпеки», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий конкурс на закупівлю цифрової ...

техніки. Дата оголошення про конкурс: 22.08.2025 Термін подання конкурсних пропозицій: 07.09.2025, 23.59  Предметом закупівлі є ноутбук, проектор, інтерактивна дошка.   Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються Ноутбук типу Acer Nitro V 15 ANV15-41-R563 Obsidian Black або аналог - 1 шт.   Проектор типу BenQ MX560 DLP/XGA/4000Lm/10W White  або аналог - 1 шт.   Інтерактивна дошка типу Yesvision RBS82 або аналог - 1 шт.   Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки. У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – 58029, місто Чернівці, вулиця Павла Каспрука, 2. Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника конкурсу До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)  Учасник конкурсу надає організатору наступні документи: Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію; Копія документу, що підтверджує податковий статус Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається); Оригінал Рахунка-фактури  Зразок договору поставки товару (бажано) Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій: Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг Конкурсні процедури Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою projects.areac@gmail.com до 05.09.2025 року, 18.00 До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього конкурсного оголошення. Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару. Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН grants.ua@undp.org, oleksii.makhniboroda@undp.org з темою листа “Конкурс  UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC”, а також /або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий конкурс: закупівля UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC” за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану 71 ТЦ Майдан, офіс 204 у строк до 8.09.2025  року.  Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23.59 години 07.09.2025 року, розгляду не підлягатимуть. Визначення переможця конкурсу відбудеться організатором конкурсу після фінансової та технічної оцінки запропонованих конкурсних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 12.09.2023 року.    

Закупівля тестерів ліній зв’язку, мультиметрів, тепловізорів, програматорів для систем охоронно-пожежної сигналізації, розумних датчиків, бездротових сигналізаційних систем

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів  (тестерів ліній зв’язку, мультиметрів, тепловізорів, програматорів для систем охоронно-пожежної сигналізації, розумних датчиків, бездротових сигналізаційних систем - повний опис тут https://drive.google.com/drive/folders/1xpHbhOZPbemxpf4bHlRXebdi5ZV8q1jH)   ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку» в межах грантового проєкту «Інновації для безпеки», ...

що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю обладнання для охоронно-пожежної сигналізації. Дата оголошення про тендер: 22.08.2025 Термін подання тендерних пропозицій: 07.09.2025, 23.59  Предметом закупівлі є 6 наборів обладнання для навчання електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації.   Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються   Тестер ліній зв’язку: LAN-тестер (модель типу LAN-тестер - NOYAFA NF-488 мережевий тестер, PoE тестер, wiremap або аналог) - 6 штук. Мультиметр (модель типу  UNI-T T136B+ або аналог) - 6 штук Тепловізор (модель типу UNI-T UTi32 або аналог) - 6 шт. Програматор для систем охоронно-пожежної сигналізації  (модель типу USB-програматор для налаштування пожежних систем Tiras або аналог) - 6 шт. Розумні датчики (Датчики відчинення типу Ajax DoorProtect або аналог, Датчики розбиття скла моделі типу Ajax GlassProtect або аналог, Датчики руху моделі типу Ajax MotionProtect або аналог, Сирени моделі типу Ajax HomeSiren або аналог, Пожежні датчики типу Ajax FireProtect 2 RB (Heat/CO) White - бездротовий пожежний датчик тепла та чадного газу або аналог, Ручні сповіщувачі моделі типу Ajax Manual Call Point ASP або аналог) - по 6 штук кожного виду датчиків. Бездротові сигналізаційні системи (модель  типу Комплект AJAX StarterKit 2  або аналог) - 6 шт.   Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки. У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – 58029, місто Чернівці, вулиця Павла Каспрука, 2.   Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)  Учасник тендеру надає організатору наступні документи: Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію; Копія документу, що підтверджує податковий статус Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається); Оригінал Рахунка-фактури  Зразок договору поставки товару (бажано) Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій: Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення; Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг Тендерні процедури Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою projects.areac@gmail.com до 05.09.2025 року, 18.00. До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення. Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару. Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН grants.ua@undp.org, oleksii.makhniboroda@undp.org з темою листа “Тендер  UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC”, а також /або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля  UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC” за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану 71, ТЦ Майдан, офіс 204 у строк до 8.09.2025  року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23.59 години 07.09.2025 року, розгляду не підлягатимуть. Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 12.09.2023 року. Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Додаткові застереження Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення. Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.   Контактна особа: Надія Макушинська  телефон +380991240813   ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ   ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ   м. ____________                                                                                                               «____» ____________ року   Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення від 22.08.2025 до угоди UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC (ГО “Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку (AREAC)” ) щодо участі в тендері на постачання 6 наборів обладнання для навчання електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації. Ідентифікаційний номер /ЄДРПОУ КВЕД та податковий статус ФІО контактної особи E-mail, контакти Продукція/обладнання/послуги, що надаються для розгляду (наприклад) – верстат, послуга методиста, зварювальне обладнання Вивчивши конкурсні вимоги ГО «______», _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «______»,  відповідно до наступних умов: № Найменування та Опис Кількість, од Строк постачання, календарних днів Умови оплати Ціна, грн Всього, грн 1. Найменування 1,  характеристики та якість 6 2. Найменування 2,  характеристики та якість 6 3. Найменування 3,  характеристики та якість 6 4. Найменування 3,  характеристики та якість 6 …   Загальна вартість цієї пропозиції       ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ. У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ». Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________. До цієї Пропозиції додається: Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію; Копія документу, що підтверджує податковий статус Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається); Зразок договору поставки товару (бажано); Оригінал Рахунка-фактури; Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (бажано); Інші документи, якщо вважає  за необхідне та може бути корисним для розгляду. Загальні положення: Умови оплати товарів: безготівковий переказ: Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами: Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі; Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір; Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.   ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка) Дата  

Закупівля Імітатора тепла та диму та Аналізатора радіочастотного випромінювання

Конкурсне оголошення про проведення відкритого конкурсу із закупівлі товарів  (Імітатора тепла та диму та Аналізатора радіочастотного випромінювання - повний опис https://drive.google.com/drive/folders/1xpHbhOZPbemxpf4bHlRXebdi5ZV8q1jH)    ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку» в межах грантового проєкту «Інновації для безпеки», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий конкурс ...

на закупівлю Імітатора тепла та диму та Аналізатора радіочастотного випромінювання. Дата оголошення про конкурс: 22.08.2025 Термін подання конкурсних пропозицій: 07.09.2025, 23.59  Предметом закупівлі є Імітатор тепла та диму та Аналізатор радіочастотного випромінювання.   Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються Пристрій для проведення перевірки систем пожежної сигналізації (імітатори тепла та диму), модель  типу “Димовий і тепловий імітатор для пожежників КТП-1” або аналог - 1 шт.     Аналізатор радіочастотного випромінювання, модель типу “Аналізатор радіочастот RF Explorer Pro” або аналог  - 1 шт.   Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки. У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – 58029, місто Чернівці, вулиця Павла Каспрука, 2. Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника конкурсу До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)  Учасник конкурсу надає організатору наступні документи: Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію; Копія документу, що підтверджує податковий статус Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається); Оригінал Рахунка-фактури  Зразок договору поставки товару (бажано) Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій: Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг Конкурсні процедури Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою projects.areac@gmail.com до 5.09.2025 року, 18:00. До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього конкурсного оголошення. Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару. Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН grants.ua@undp.org, oleksii.makhniboroda@undp.org з темою листа “Конкурс UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC”, а також /або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий конкурс: закупівля UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC” за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану 71 ТЦ Майдан, офіс 204 у строк до 8.09.2025  року.  Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23.59 години 07.09.2025 року, розгляду не підлягатимуть. Визначення переможця конкурсу відбудеться організатором конкурсу після фінансової та технічної оцінки запропонованих конкурсних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 12.09.2023 року. Результати конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Додаткові застереження Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення. Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим конкурсним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.   Контактна особа: Надія телефон +380991240813   ЗРАЗОК КОНКУРСНОЇ ФОРМИ   КОНКУРСНА  ПРОПОЗИЦІЯ   м. ____________                                                                                                             ____________2025 року   Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно конкурсного оголошення від 22.08.2025 до угоди UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC (ГО “Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку (AREAC)” ) щодо участі в конкурсі на постачання Імітатора тепла та диму та Аналізатора радіочастотного випромінювання Ідентифікаційний номер /ЄДРПОУ КВЕД та податковий статус ФІО контактної особи E-mail, контакти Продукція/обладнання/послуги, що надаються для розгляду (наприклад,  верстат, послуга методиста, зварювальне обладнання) Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку», ___________________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку»,  відповідно до наступних умов: № Найменування та Опис Кількість, од Строк постачання, календарних днів Умови оплати Ціна, грн Всього, грн 1. Найменування 1,  характеристики та якість 1 безготівковий переказ 2. Найменування 2,  характеристики та якість 1 безготівковий переказ   Загальна вартість цієї пропозиції       ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ. У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ». Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________. До цієї Пропозиції додається: Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію; Копія документу, що підтверджує податковий статус Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається); Зразок договору поставки товару (бажано); Оригінал Рахунка-фактури; Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (бажано); Інші документи, якщо вважає  за необхідне та може бути корисним для розгляду Загальні положення: Умови оплати товарів: безготівковий переказ: Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами: Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі; Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір; Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.   ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка) Дата  

53 фото1

Шукаємо тренера з проєкт-менеджменту

AREAC - Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку шукає фахівця для проведення одноденного тренінгу з проєкт-менеджменту в Чернівцях. Пропозиції прохання надсилати  до 10.10.2024 р.
123

Безкоштовні заняття з підготовки до школи у рамках SСLR-проєкту

ГО "Світанкове сяйво" запрошує на програму психоемоційної підтримки та адаптації до школи. Програма занять включає інтерактивні заняття з математики, грамоти та пізнання світу, арт-терапі, роботу з психологом, тренінг для батьків. Зареєструватись можна за посиланням http://surl.li/patrmi Заняття проводяться в рамках ініціативи «Психоемоційна ...

підтримка, підготовка та адптація до школи дітей 5 -7 років» SCLR-програма підтримки ініціатив громад Буковини реалізує громадська організація AREAC - Чернівецька регіональна асоціація соціального розвитку за адміністративної підтримки Fundatia Heks/Eper Romania та фінансової підтримки Swiss Solidarity та Act Alliance.

Vacation

Шукаємо тренера для навчань з проєкт-менеджменту

AREAC - Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку шукає фахівця для проведення одноденного тренінгу з проєкт-менеджменту в Чернівцях. Пропозиції прохання надсилати  до 10.10.2024 р.
Для створення сильних громад через волонтерські, освітні та соціальні проєкти!
орнамент
Приєднуйтесь до
нашої команди!
Натискаючи кнопку “Приєднатися”, ви надаєте згоду на обробку своїх персональних даних